13 Haziran 2018 Çarşamba

Tırtıl'a

Tatlı mı tatlıdır tırtıllar, en çok ta yemek yemeğe bayılırlar. Size  bilmediğiniz bir şey söylemek istiyorum tırtıllar
çok güzel yemek yapar, bilmiyorsanız da aklınızın bir köşesine yazın.

Tabi tatlı bir tırtıl yemek yedikten sonra hemen karamsar bir havaya girebiliyor. Bir t ı r t ı l ı n pek çok sorunu olabilir... Kilo mu aldım göbeğim mi çıktı diye bunlar asılsız şeylerdir tırtılcığım.Kötümser olunca sıkıldığını düşünür, iyimser olduğunda hayatın eksiklerini hayal gücüyle tamamlar tırtıllar. Sonra şikayet eder "Okula gitmeyeceğim çünkü orada hiçbir şeyi sevmiyorum." Her iki halde de "kozana dön, kelebek ol" diye bir ses duyar tırtıl.
Kozasında düşünmeye başlar, bir şeyi anlamak için insanlar hep başlangıçları sorarlar. Tırtıllar için bu önemli değil. Hayatını anlat deseler ona kozaya girdikten sonra 20 yıl önce Yozgat'ta doğdum demezdi. Kimseye gözükmemek de en büyük mutluluk derdi. Bazı günler kimse onu dinlemiyor gibi geliyordu. Kendisine kurduğu dünya ile neredeyse yeraltında sahte para basan adama benzeyen bu halinden onu kurtaracak bir şey bekliyordu. Ama bilmiyordu çok iyi dostlara sahipti. Aslında bir yolu yoktu önünde, bir sürü yolu seçebileceği bir yerdeydi. Kendisinin farkına varması gerekiyor. Her şeyden vazgeçmeye hazır, ama hiçbir şeyden de vazgeçemeyen bu aklı karışık genç tırtılın bir yemek yiyip kendisine gelmesi gerekiyor.
İlk adım ? Bütün mesele odur işte.. İlk hamleye başlayabilmek. O güne iyi başlamak, o günün ilk hamlesi bir an evvel tamamlamak ve sonrasında üzerindeki tüm heyecanı atması gerekiyor. Bence yapabilir.
Bence bizim tırtılımız ileride çok uç noktalara ulaşıcak gibi geliyor nedense, gözüne baktığın zaman bir ses büyük adam olacak bizim tırtıl. Çok başarılı olacak diyor. Benim gibi mahallenin delisi olmayacak.
Kalbi gibi bir dünya inşa edip mutluluk saçacak eminim.Tırtıldan öğreneceğimiz çok şey olduğunu düşünüyorum. Bir yıldız olup parıl parıl parıldayacak kendini orada bulacak...
Tırtıllar güçlüdür bunu da not edin. Durum o kadar tehlikeli bir hal aldı ki, dünyanın tüm yüzeyleri tırtıllar ile doldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder