1 Ocak 2021 Cuma

Bir çift lafım var

 Genel olarak kasıla kasıla şişen tavuklar gibi olmaya başladı insanlar. Tavuklara hakaret ettiğimin de farkındayım. 


Böyle her şey mi yapmacık gelir her şey mi insanın eline yüzüne bulaşır ki. Kendim alabilirim hırsımı kendi kendime . Dilimin eseri bu düzen. Gitmeden az önce içimi buraya karalamak istedim. Televizyona çıkıp bu sikik düzeni sevmeyen baş kaldıran insanlar gibi hissediyorum. Dışarı bir şey belli etmesem de yaşadığım hayattan memnun değilim. Niyeyse hep bir şey eksik kalıyor. 


Bir kız görmüştüm bir filmde kız oğlana ilanı aşk ediyor. Sevgili oluyorlar o arada sonra oğlan iş buluyor yakın bir ilde . Kızla ayda bir görüşüyorlar . Oğlan her gelip de dönerken kız hüngür hüngür ağlıyor. Oğlan da ameliyat masasından filan kaçıyor onun yanında gidiyor. Sonra filmin bu kısmında ikiside çok iyi anlaşıyorlar ve ikiside birbirine aşık olarak gösteriyorlar. 


Tabi filmin sonuç kısmına gelirken kız bir gün durduk yere oğlandan ayrılmak istiyor. Aşık olduğunu sandığını söylüyor. Seviyorum diyor kız ama senin beni sevdiğin kadar değil diyor. Aşkı istiyorum diyor kız. Ve şimdiye kadar olan her şey boşa gidiyor. Oğlan yediremiyor ama için içini kemiriyor. Sonra film bitiyor oğlanın yerine benim içim dolmuş oluyor o kızı görürsem bir çift lafım var diyip girişeceğim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder