9 Şubat 2017 Perşembe

Sürüngenler Asla Kötü Bir Gün Geçirmezler

   Ayaklarının altındaki çakıllar, üzerine bastıkça o yana bu yana kayıp şıkırdadı. Yanlarından geçiyorken arabalar kendi sıcak rüzgarlarını yaydı. Amacım hayatımı basitleştirmeye çalışmak değil. Amacım kendimi basitleştirmek...Elmayı ısırmış olmaktan mutluyum.
  Dil, dünyanın nimetlerini ve ihtişamını bertaraf etmek için bulduğumuz bir yöntemdir. Yıkmak için, defetmek için. İnsanlar dünyanın bu denli güzel olmasına katlanamıyorlar. Açıklanamaz ve anlaşılamaz olmasına. Dilimden bahsetmek istiyorum, güzel bir dildi. Şeklinin ve üzerindeki desenlerden tam olarak hala emin olamasamda onunla vakit geçirmeyi seviyorum...
  Sonra bir gün beni terk etti, şok oldum - nasıl olur ? üzüldüm yerin dibine girdim, küçük düşmek gibi (düştüm). üzüntüm sevdiğim için değildi. Alışmıştım !
 Ne hayallerim vardı oysaki onunla. Oradan oraya savrulup, duracaktık. Oradan bir kaç gün durup kaçacaktık. Belki uçar, belki de kaçardık. Amaç kaçmak , bedenen ve ruhen aynı olurdu. Ya da bir adamı öldürecektik. O bizi öldürmeden.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder