2 Nisan 2014 Çarşamba

Alçak

 Şu günlerde garip hisler ve duygular besliyorum. İnsanlarla konuşurken onların hakkında sürekli kötü düşüncelere dalıyorum denklemler kurmaya başlıyorum. Sanki arkamdan oyunlar dönüyor yüzüme gülen insanların samimiyetsiz geldiği gerçeği kaplıyor içimi. Herkes her şey bir adım uzak dursun istiyorum. Asıl sinir bozucu olan şey yakınımda bulunanların birden bire maskesini indirecek ve işte ben buyum demeleri, onlarda o cesaret yok tabi. Bilmiyorum sanki bir iftiraya uğrarım, küçük düşerim, itibarımı kaybederim fakat gerçekten umursamıcam kim ne derse desin moduna girdim. Keyifle muhabbet ettiğim bir kaç kişi var gerisi çayda posa. Yüz yüze konuşurken bin bir türlü sıkıntı basıyor. Yalan söylüyor işte, neyse oyununa devam etsin alçak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder